Je krijgt een factuur van je bestelling in je mailbox. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen wij geen wijzigingen doen in de factuur. De BTW staat los aangegeven op de factuur. Heb je geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Kenniscentrum
Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.
-
{ $refs['post1'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Waar vind ik mijn factuur?
-
{ $refs['post2'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
-
{ $refs['post3'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
-
{ $refs['post4'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wanneer kan ik mijn terugbetaling van een retour ontvangen?
-
{ $refs['post5'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Kan ik mijn bestelling betalen bij levering?
-
{ $refs['post6'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wat moet ik doen als mijn bank mijn betaling weigert?
-
{ $refs['post7'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Hoe werkt de nieuwsbrief kortingscode?